Pagina's

zaterdag 2 mei 2015

Lantaarn....

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik jullie weer wat laten zien. 
Ik ben deze keer met de lantaarn aan de slag gegaan.

Het is iedere keer toch weer geweldig leuk om met deze producten te mogen werken.
Dit is het geworden.....
Het gebruikte papier is van Maja Design en de plaatjes zijn van Pion...deze heb ik aan twee kanten zo opgepimpt.
Ik heb wel achter alle delen mica geplakt, zodat de openingen nu dicht zijn.
Zelf heb ik er een kaars in gezet samen met een waxine lichtje, maar je kunt er in principe van alles inzetten wat je zelf leuk vindt. 
De gebruikte mallen zijn van Creatieve Expression.
Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien.
Bedankt voor het langskomen en graag tot een volgende keer!
Nog een heel fijn weekend!!

Liefs, Marjan


1 opmerking:

  1. WOW schitterend gedaan Marjan en heerlijk in het roze daar hou ik van.

    liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen