Pagina's

donderdag 19 maart 2015

Happy Easter

Hallo allemaal,

Vandaag mag jullie mijn 2e creatie als gastdesigner laten zien. Deze keer ben ik aan de slag gegaan met de paaseieren. Ik had vorig jaar een stronk met plateautje gekocht bij de Action, maar nog niets mee gedaan. Dus leek het me wel leuk om de eieren op de stronk te plakken.



Ik ben begonnen door eerst de eieren op designpapier te leggen en uit te knippen. Het designpapier dat ik gebruikt heb, is van Magnolia en Noor! Design. Na het opplakken van het designpapier heb ik de randen wat bruin gemaakt met Distress Inkt Brushed Corduroy.


Op de stronk heb ik wat groene curly mos geplakt en wat kleine paaseitjes. En natuurlijk passen de Paper Art Paaseieren van Dutch Doobadoo hier erg goed bij.


Op dit paasei een mal van Noor! Design en naast de Paper Art Paasei, ook een Paper Art Vlinder van Dutch Doobadoo,




En ook hier weer de paper art vlinders en paasei, En de veertjes mochten natuurlijk niet ontbreken.


Hoe leuk zijn de kleine paper art labeltjes van Dutch Doobadoo. Ik heb er een paasstempel  opgestempeld en vastgemaakt aan het rekje. Die kwam ik tegen bij een plaatselijke tuincentrum.


Ik hoop dat ik jullie hiermee een beetje heb kunnen inspireren. Ik vond het in ieder geval erg leuk om te maken!

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,

Monique


1 opmerking:

  1. Ik word er in ieder geval happy van...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen