Pagina's

zondag 7 december 2014

Uitnodiging, Ster.

Goedemorgen lieve blog vriendinnen,

Vandaag laat ik jullie de Ster van Let's Get Bizzee zien. Ze zijn per 3 verpakt.
Ik heb er uitnodigingen van gemaakt voor mijn stiefzoon zijn verjaardags feestje.
De prachtige Dutch Mask Art A5 Stars mal is echt Super en je kunt het natuurlijk met kerst ( wat ik al eerder bij het buffet kastje heb laten zien) maar ook zo gebruiken.
Met modeling paste de sterren gemaakt en dan met de heat gun drogen. Dan de hele ster met zwarte gesso insmeren. Weer drogen met de heat gun en dan de Inka Gold erop smeren, goed uitwrijven hoor!
De kleuren die ik gebruikt heb zijn: platinum, aquamarine, greenyellow en op de houten lettertjes van Craft Emotions wat kobalt blue gesmeerd.
De houten lettertjes er daarna op geplakt nog wat Jutte en dan zijn we al weer klaar.
Vrij simpel allemaal maar o zo leuk.


Dat was het weer voor vandaag lieve blog mensen.
Een lieve groet,

Carla

Geen opmerkingen:

Een reactie posten