Pagina's

vrijdag 19 december 2014

Let's Get Bizzee Harmonicaboekje 5-delig


Goedemorgen lieve blog vriendinnen,
Hier is mijn 2e bijdrage als gastdesigner voor Let's Get Bizzee.

Deze keer heb ik het harmonicaboekje 5- delig bewerkt.
 
 
 
Als eerste ben ik begonnen om de luikjes te beplakken met designpapier. Heb hiervoor een blokje van Bo Bunny (Primrose Collection) gebruikt. Daarna heb ik het papier op maat gesneden en de luikjes aan elkaar gemaakt met een stukje jutetour.
 
 
Hier nog even de luikjes van dichtbij.


Heb voor de afdrukjes de serie van Magnolia Sea no evil, hear no evil gebruikt.






 


Ook een mooie stans van Marieke Design gebruikt en daar wat roosjes op gedaan.



Ik hoop dat jullie het leuk vinden.
Ik heb het in ieder geval met veel plezier gemaakt.

 
Groetjes Miranda


 

 

1 opmerking: