Pagina's

donderdag 20 november 2014

Welkom....


Goedemorgen allemaal.... gezellig dat jullie hier weer zijn.
Vandaag heb ik voor jullie weer een creatie.... ik heb gekozen voor een van de nieuwste producten
Wat zijn ze scheetig voor een kraamkadootje.
Ik heb ze beplakt met foambalclay van Craft Emotions.
Weer eens wat ander dan beplakken met papier.
Geeft zo'n leuk effect!!
Al een oudere stempel van magnolia gebruikt en deze ingekleurd met 'L Aquarelle van Sennelier.
Welkom op deze wereld vond ik wel een hele passende tekst deze is van Noor! design.
Slingers horen er natuurlijk ook bij als er een klein wondertje op deze wereld wordt gezet.
Vandaag een kleine post.
Ik ga weer snel door aan het volgende project.
Ik hoop dat ik jullie weer heb weten te insireren met deze creatie.
Tot snel allemaal!

Lieve groetjes, Jolanda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten