Pagina's

zaterdag 8 november 2014

Let's Get Bizzee champagnefles door gastdesigner Anja


Een paar weken geleden werd mij door Nancy van bij Let's Get Bizzee gevraagd of ik gast designer van de maand november wilde zijn.....          Natuurlijk wilde ik dit!

 
Dit is dus mijn eerste bijdrage voor Let's Get Bizzee.
 
 
Ik heb de leuke MDF champagnefles gebruikt en daar de metal look mee gemaakt.
 
http://www.letsgetbizzee.nl/nl/lets-get-bizzee-mdf-champagnefles-met-voetje.html
 
 
Dat lijkt ingewikkelder dat het is. De champagnefles bewerk als eerste met zwarte verf, de fles trek je daarna over op papier en hier ga je folie over plakken. Vervolgens doodle je met een pennetje leuke figuurtjes erin, als je dit gedaan heb smeer je hem in met zwarte gesso en wrijf je het met een doek uit zodat je een metaal look krijgt.
 
Een kind kan de was doen ;-)
 
 


 

Voor de opbouw heb ik meerdere stansen gebruikt van bloemen en takjes, de fiets is van Marianne en de filmstrip van Noor.
 
 
 

 

Ik hoop dat jullie hem leuk vinden!
 

 


1 opmerking: