Pagina's

donderdag 16 oktober 2014

MDF Lantaarntje made by Plony


Hallo lieve volgers van dit blog....hier ben ik weer met mijn bewerking van 1 van de geweldige MDF-producten van let's get Bizzee .

 

Deze keer mocht ik aan de gang met de lantaarn...je kunt hem >>hier vinden.

 


 

 

Jullie snappen wel dat ik dat weer geweldig vond en omdat ik helemaal verzot ben op vintage moest ook deze een vintage-metamorfose ondergaan.

 

Ik ben begonnen met de lantaarn te verven met acrylverf van Americana.....

Daarna ben ik hier en daar wat sneeuw erop gaan aanbrengen...aleene's glittersneeuw....waaraan ik nog wat extra glitter heb toegevoegd....

Toen ben ik een kantje gaan plakken om de lantaarn heen....met mooie puntjes, vond ik wel passen bij de winterse sfeer die ik wilde krijgen....

 


 

Aan alle kanten heb ik een vintage-winter-plaatje geplakt van pion en daarna de boel nog wat opgeleukt met een swirl, bloemetjes, plakpareltjes en bovenop de lantaarn nog 4 hoekjes.

 


 

Alle plaatjes zijn verschillend maar wél allemaal winters....

 


 

Ik heb ook nog geprobeerd een foto te maken in het donker met een brandend kaarsje erin maar dat is niet goed gelukt....Neem dus voor het gemak maar even van mij aan dat het heeeeel erg schattig is...

 

Ik hoop dat jullie het leuk vinden en misschien gaan jullie zelf ook wel aan de gang met dit leuke lantaarntje....Dan wens ik jullie heel veel knutselplezier.

 

Groetjes van Plony.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten