Pagina's

zaterdag 4 oktober 2014

MDF Kerststerren made by Plony


Goedemorgen,

 

Ik ben enige tijd geleden door Nancy van Let's get Bizzee gevraagd of ik gastdesigner wilde zijn in de maand oktober en als je met zulke leuke MDF-spulletjes mag werken ga je écht geen nee zeggen natuurlijk.

Wat een feestje en hier is mijn eerste creatie.....Ik heb de sterren een kerst-look gegeven...Zo leuk om te doen....3 van die leuke MDF-sterren omtoveren in iets heel anders....

 


 

Ik heb de sterren omgetrokken op Pion-papier, uitgeknipt en het papier op de sterren geplakt....de randjes opgeruwd en geïnkt en daarna ben ik de sterren gaan versieren...

 


 

De plaatjes die ik heb gebruikt zijn ook weer van pion en hier heb ik het plaatje ovaal uitgeknipt en geplakt op een stansje van de spellbinder floral ovals-mal. Zoals altijd heb ik natuurlijk een kantje gebruikt, bloemetjes, kreuklint en wat andere frutsels om het een beetje op te leuken...

 


 

Bij deze ster heb ik de ster direct omgetrokken op een gedeelte van een pion-scrapvel waar deze schaatsende meisjes op stonden....daaroverheen ben ik mijn spulletjes gaan plakken....Hier heb ik ook een gedeelte van de kerstboompjes-mal van Magnolia gebruikt....een beetje stickles stardust erop en met de parelpen versiering gemaakt op de boompjes.

 


 

Tenslotte de 3e ster.....hier zowel de floral ovals-mal gebruikt als een gedeelte van de kerstboompjes......

 

De sterren zijn heel leuk om aan een koord te hangen maar het is ook schattig om ze in de boom te doen want ze hebben een heel handzaam formaat om als versiering te kunnen dienen.

 

Ik hoop dat jullie dit een leuk projectje vinden en ook aan de slag gaan met de MDF-sterren.
 
 
 
 

 

Veel knutselplezier......Liefs van Plony.



1 opmerking: