Pagina's

zondag 5 oktober 2014

Letsgetbizzee MDF Sterren (3 stuks)


                                        
Hallo alle scrap fans!!
 
nog een paarmaandjes dan is het kerstfeest, ik kan er niet genoeg snel bij zijn lol,
deze 3 MDF Sterren heb ik één voor één aparte foto van afgebeeld,
de onderste afbeelding heb ik een rommel Kerstman van gemaakt, de mooie plaatjes zijn van de action
Deco Time 24x afbeeldingen 3D kaartjes, ik kom heel vaak bij de action zulke leuke spulletjes hebben ze daar, ik kan daar uuuuuren shoppen. ketting kralen zijn van de Xenos.
De randjes heb ik met Gesso geverfd, Stempel afdruk Christmas Time is van; Clear Stamps Boeken Voordeel, de kanten zijn van emotionCrafts, de scrap papier is van My Mind's Eye Stella And Rose.

onder het afbeelding heb ik Blauw sier glitter van de Xenos, en een hele leuke kerstvlok van de xenos.
Letsgetbizzee MDF 3 sterren echt geweldig om het op te pimpen, kerst komt er gauw aan en je kan er zoveel kanten mee op zoals vintage en of engeltjes kan je mee creëren.
 
Wens iedereen een hele fijne dag toe!!
 
Groetjes xx Maranda

1 opmerking: