Pagina's

zondag 26 oktober 2014

Drieluik made by Plony


Goedemorgen....daar ben ik dan voor de laatste keer als gastdesigner van de maand oktober......

Deze keer heb ik nog een drieluik om aan jullie te laten zien. Je kunt hem >>hier vinden...

 


 

Superleuk om ook dit weer te mogen pimpen in winter/kerstsfeer....

 

Ik ben begonnen met het omtrekken van het drieluik op papier van craftandyoudesign...Frozen heet het. Nadat ik het papier op het MDF had geplakt heb ik de randjes een beetje bewerkt met Distress Ink vintage photo.

 


 

De kerstmeisjes rechts en links staan op de scrapvellen die ik heb gebruikt en ik heb op allebei de zijpanelen kerststerren van Memorybox geplakt. Onderaan heb ik een randje snowtex gedaan en bovenaan het middenpaneel heb ik een rand van Noor design gebruikt ...6002/0357.

De kerstbomen op het middenpaneel zijn van Memorybox en de raampjes van Noor...6002/0198.

Achter de raampjes heb ik plaatjes geplakt van 2 meisjes en de raampjes zijn ook een beetje bewerkt met snowtex.

Ik heb bloemetjes toegevoegd, kant en bovenaan 2 metalen kerststerren....En onderaan heb ik 2 rendieren van een studio light-vel geplakt.

 


 


 


 

Dit was het dan, ik wil graag nog even bedanken voor de kans om met deze unieke producten te mogen werken.....ik heb het met heel veel plezier gedaan.

 

Fijne dag en groetjes van Plony. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten