Pagina's

donderdag 4 september 2014

Latern Jack / Halloween Pompoen

Hoi allemaal,

Vandaag laat ik jullie een pompoen zien die deze maand uit komt van Let's Get Bizzee.
Het zijn 3 pompoenen je kan er een boekje mee maken , ik heb er een Halloween lichtje/ Lantern Jack zoals ze in Amerika noemen  van gemaakt.
Het meisje is een stempeltje van CC Designs Pumpkin Twilla en de tekst komt uit de serie spooked out.

Ik heb eerst op papier de pompoen uitgetekend en uitgeknipt ,daarna opgeplakt.
Achter de ogen en mond een stuk perkament voorzichtig rond opgeplakt , ik wilde zeker geen lijm resten zien als het lichtje ( op batterij) brand



Ik heb een stevig bakje goed vast geplakt aan beide zijdes , let op met het gezicht van de pompoen , plak de lijm rond om en niet over het perkament papier dat is zo zonde van het effect.



Verder heb ik stanzen van Sizzix gebruikt , de krul bladeren, en wat zilver kleurige dewdrops .
Scary toch !! ;)

XX Christa

1 opmerking:

  1. OOOOOOOOOO wat super super super GAAF !! Die mag wel bij mij komen wonen hoor en ik zal er heeeeeeeeeeel erg lief voor zijn ;-)

    Groetjes Rosita

    BeantwoordenVerwijderen