Pagina's

woensdag 6 augustus 2014

MDF Hart halloween


Hoi allemaal ,

Vandaag laat ik jullie mijn MDF HART  metallic look versie zien van onze dt dag.
Jolanda kwam met dit idee aan zo gaaf is dit om te maken en niet moeilijk.

Ik heb niet veel met Halloween mijn collega DTer Rosita vind het geweldig dus een beetje speciaal voor Rosita , tattaaaa , iets creepy en sweet ;).

Het afdrukje is een nieuwe van CC designs deze komen 7 augustus uit.

Ik heb eerst het hart bekleed met metallic tape en zo een reliëf in getekend.
De bloemen uitgestanst uit het tape en op elkaar gestapeld, de paarse bolletjes zijn snel drogende foam klei vond dat wel grappig ertussen staan.

Verder boompjes en een maan uit zilver tape gestanst en zo de heksen erop geplakt met 3d kit zodat je een beetje diepte erin krijgt.
Een mdf hart zit verpakt in een set van 3 , je kan ze in een set gebruiken of een enkele.


XX Christa

1 opmerking: