Pagina's

zondag 31 augustus 2014

Goedemorgen lieve blogvriendinnen,

Bij deze laat ik jullie de Kerstster van Let's Get Bizzee zien in combinatie met de kerstlijn: Winterwoods van Craft Emotions.De sterren komen over een week of twee uit! Ook heb ik hierbij de foam clay bolletjes van Craft Emotions gebruikt wat ik een mooie toegevoegde waarde vindt.
Eigenlijk heb ik de bolletjes clay er zo opgeduwd en dan blijft het prima zitten.
Daarna heb ik zelf effe een mal gemaakt van een ster die mooi op de sterren passen van LGB.
Zoals altijd heb ik dat ook weer af geinkt met Distress. Daarna heb ik de prachtige Edel Herten van Craft Emotions gestempeld  en die met kit vastgeplakt om ze iets of wat hoogte te krijgen.
Dan de prachtige hulst takjes mallen van Leane Creatief aan de bovenkant van de sterren geplakt en nog wat piepschuim bolletjes als besjes er opgeplakt. Dit doe ik altijd met kit op hoogte te krijgen. Het prachtige lint is van Joy craft wat er perfect bij past.
Zo heb je eigenlijk vrij snel een mooie kersthanger gemaakt.



Dat was het weer voor vandaag lieve blogvriendinnen. Graag weer tot een volgende keer.
Een lieve groet,
Carla

Geen opmerkingen:

Een reactie posten